Garantie & klachten

GARANTIE & KLACHTEN

Klachten

Vragen en informatie over garantie en klachten. Bent u niet helemaal tevreden over onze producten of dienstverlening? Dit vinden wij erg vervelend en we willen graag samen met u op zoek naar een oplossing!

We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@centurionbattery.nl . Ook kunt u uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, klantnummer of order/factuurnummer naar:

Centurion Battery B.V.
Montageweg 1
6045 JA 
Roermond

Wij zullen te allen tijde binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren. Wanneer u na contact met onze klantenservice nog altijd niet tevreden bent met de oplossing is het mogelijk uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Zakelijke klanten kunnen indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org. Zakelijke klanten kunnen niet bij het ODR platform, noch bij Stichting Webwinkelkeur terecht (alleen consumenten kunnen daar terecht).

Garantie

Bij Centurion Battery worden onze producten zorgvuldig gemaakt en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie aan u af te leveren. Toch kan het incidenteel wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of er heeft een productiefout plaatsgevonden. In zulk soort gevallen kunt u aanspraak maken op de garantie. Centurion Battery produceert alle accu’s zelf. Hierdoor durven wij u 100% kwaliteitsgarantie te bieden. Mocht uw accu kapot gaan, binnen een termijn van 2 jaar, krijgt u van ons een compleet nieuwe accu, mits juist gebruikt. Hiervoor moet het gebrek binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek bij ons aanmelden. Binnen twee maanden na ontdekking is in ieder geval redelijk.