Levertijd & verzendkosten

LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN

Levertijd

Wij zullen altijd ons uiterste best doen om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Voor zendingen naar buitenlandse adressen gelden afwijkende levertijden. Wanneer bepaalde producten niet voorradig zijn of door een andere reden niet tijdig leverbaar zijn, zullen we dit altijd op een eerlijke en duidelijke manier met u communiceren.

Na het verwerken en inpakken van een bestelling dragen wij deze over aan onze vervoerder TransMission. De klant wordt hier per e-mail over ingelicht. Vervolgens voorziet de vervoerder onze klant binnen een kort tijdsbestek per e-mail van een track & trace code waarmee de status en voortgang van de zending kan worden gevolgd. De bestelling zal worden aangeboden bij het opgegeven afleveradres. Treft onze vervoerder niemand thuis en kan de zending niet worden afgeleverd, dan zal de bestelling door onze vervoerder op een ander moment worden aangeboden. Indien de zending nogmaals niet kan worden afgeleverd, zal deze terugkeren naar het depot van onze vervoerder. Hier zal TransMission u uitvoerig over inlichten.

Verzendkosten

Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Wij maken gebruik van het vervoersbedrijf TransMission. Bij Centurion kunt u bij iedere bestelling profiteren van gratis verzending.