Succesverhalen van tevreden klanten

Succesverhalen van tevreden klanten

De makkelijkste en meest krachtige manier om klantenloyaliteit te verhogen is erg simpel; zorg ervoor dat ze tevreden zijn en blijven. Wij leren iedere dag weer van onze klanten. Met name als ze bereid zijn om hun verhaal aan ons te vertellen. Dit kunnen succesverhalen zijn, maar zeker ook kritische feedback. Alles wat wij hieruit leren, kunnen we in een later stadium herhalen bij overige klanten. Iedere dag vragen we ons weer af: ‘hoe kunnen we de individuele consument tevreden houden, hoe kunnen we innovatief en toch betrouwbaar blijven, want wij realiseren ons maar al te goed dat wanneer wij dit niet doen, iemand anders het voor ons zal doen.

” A satisfied customer is the best business strategy of all ”.

Omdat wij zelf erg blij worden wanneer we een positieve mail of beoordeling ontvangen lijkt het ons leuk om eens in de zoveel tijd succesverhalen met jullie te delen. Natuurlijk is ieder bedrijf zeer overtuigd van hun eigen kwaliteit, maar toch moet dit ook in de praktijk nog maar eens blijken. Wij weten dat onze producten een lange levensduur hebben en een goede kwaliteit leveren doordat we gebruik maken van robuuste, gegoten roosters. Hoe lang onze accu’s precies meegaan is natuurlijk van verschillende factoren afhankelijk. Te denken valt aan het weer, de toepassing, gebruiksintensiteit en noem maar op.

Succesverhalen van Centurion

Laatst ontvingen wij een enorm leuk bericht dat zelfs onze eigen verwachtingen overtrof. De heer R. uit Meppel nam contact met ons op via het contactformulier. Inmiddels had hij al bijna 15 jaar een van onze accu’s op zijn trekker zitten. 15 jaar!! De trekker startte nog goed, maar tijdens koudere periodes verliep het starten iets minder soepel dan voorheen. Tijd voor een nieuwe accu’s dus. Het betrof een van onze startaccu’s namelijk de 62034. Een type startaccu met een vermogen van 120 AH. Omdat wij zo blij waren met dit verhaal heeft onze medewerker buitendienst de nieuwe accu bezorgd en de oude accu opgehaald (zie foto’s).

Berichten zoals deze zijn voor ons enerzijds een stukje waardering voor het werk dat wij leveren en anderzijds motiveert het ons enorm om zowel onze producten als onze bedrijfsvoering te blijven optimaliseren. We realiseren ons goed dat de klant niet afhankelijk van ons is, maar juist andersom. Onze klant is niet een onderbreking van ons werk, hij is het doel ervan. Hij staat niet buiten ons bedrijf, hij maakt er deel van uit.

external
external
external

Share this post